Jagiellonia Białystok ma nowego sponsora. To STS

Czytaj dalej
Fot. Wojciech Wojtkielewicz
Tomasz Dworzańczyk

Jagiellonia Białystok ma nowego sponsora. To STS

Tomasz Dworzańczyk

Żółto-czerwoni mają nowego sponsora głównego, którego logo przez dwa lata będzie widnieć na koszulkach piłkarzy. To „STS”, największy polski bukmacher.

- Niezmiernie cieszymy się z zawarcia umowy z największym w Polsce legalnym bukmacherem, jakim jest firma STS. Jestem przekonany, że nasze wspólne działania przyniosą wymierne korzyści dla obu stron. Nasz nowy główny sponsor dał się wcześniej poznać, jako dobry partner, choćby reprezentacji Polski, czy Lecha Poznań. Mamy nadzieję, że to będzie początek długiej i owocnej współpracy - mówi Cezary Kulesza, prezes Jagiellonii.

STS ostatnio był sponsorem strategicznym Lecha Poznań, którego wspierał przez 4,5 roku.

- To nie jest tak, że zamieniliśmy Lecha na Jagiellonię. W Poznaniu przez te lata realizowaliśmy plan, jaki sobie nakreśliliśmy i co roku to weryfikowaliśmy, a teraz nadszedł czas, kiedy powiedzieliśmy sobie, że potrzebujemy nowych wyzwań. STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu i nasza działalność nie ogranicza się tylko do Jagiellonii - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Nowy sponsor Jagiellonii jest już m.in. oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także wspiera, choć już w mniejszej niż dotychczas skali, Lecha Poznań, jest też oficjalnym bukmacherem Śląska Wrocław, Pogoni Szczecin, Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Od maja 2017 roku sponsoruje również drużynę e-sportową Izako Boars.

- Wspieramy wiele rodzimych klubów piłkarskich, ale oczywiście nie w takim wymiarze jak Jagiellonię, która teraz będzie u nas na pierwszym miejscu - zapewnia prezes Juroszek.

Kwota, jaką otrzyma białostocki klub z tytułu reklamy sponsora objęta jest tajemnicą handlową. Wiadomo, że STS sponsorując w ostatnich latach Lecha, wykładał rocznie około trzech milionów złotych. W przypadku Jagiellonii trudno jednak oczekiwać aż takiej sumy. Umowa została zawarta na dwa lata.

- Uznaliśmy, że te dwa lata to na dobry początek. Zobaczymy, jak będzie się rozwijał klub, a także nasza firma, ale myślę, że w Białymstoku zostaniemy przez wiele lat - dodaje prezes nowego sponsora Jagiellonii.

STS to obecnie posiada 50 procent krajowego rynku, a także jest bezsprzecznym liderem w zakładach online. Na współpracy z nim mają skorzystać też fani Jagiellonii.

- Podczas naszych rozmów z klubem braliśmy też pod uwagę kibiców i kontakt z nimi, bo na tym głównie opieramy naszą działalność. Przez lata wspierania Lecha Poznań organizowaliśmy szereg różnych akcji skierowanych do fanów, czy też stref kibiców i liczymy, że w Białymstoku będzie podobnie - przekonuje Juroszek.

Oprócz reklamy na koszulkach, logo sponsora eksponowane będzie na bandach stałych i LED na stadionie, ściankach prasowych, stronie internetowej klubu, czy telewizji klubowej. Oprócz tego, na stadionie ma się pojawić punkt STS, w którym w dniu meczu można będzie złożyć zakład.

Tomasz Dworzańczyk

Szef wydawców online w serwisie internetowym Kuriera Porannego, Gazety Współczesnej i Nasze Miasto Białystok. Z białostocką redakcją Kuriera Porannego związany od 12 lat. Tematyka, od której zaczynał pisanie w gazecie to rozrywka i sport, w szczególności gry zespołowe, jak piłka nożna, siatkówka i koszykówka. Często można go spotkać na meczach Jagiellonii, której jest wielkim kibicem. Od 2019 roku dziennikarz i wydawca online obu tytułów, z czym związane jest poszerzenie tematów, którymi się zajmuje w swojej pracy. Główna maksyma, którą się kieruje to "audiatur et altera pars", bo rzeczywistość trzeba opisywać obiektywnie.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.