Skąd pochodzą pieniądze na sport? Ile wart jest rynek sponsoringu sportowego? [STATYSTYKI]

Czytaj dalej
Fot. Przemysław Świderski
Rafał Rusiecki

Skąd pochodzą pieniądze na sport? Ile wart jest rynek sponsoringu sportowego? [STATYSTYKI]

Rafał Rusiecki

Średni udział środków wydawanych na sponsoring w budżecie marketingowym firmy wynosi 30 procent. Sponsorzy najczęściej stawiają na piłkę nożną i siatkówkę

Średni udział środków wydawanych na sponsoring w budżecie marketingowym firmy wynosi 30 procent. Sponsorzy najczęściej stawiają na piłkę nożną i siatkówkę

Ile wart jest rynek sponsoringu sportowego?

Według szacunkowych danych w 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość prawie 832,5 miliona złotych.

* Ile w najbliższych latach wyniesie wartość rynku sponsoringu sportowego?

* Jakie branże najchętniej inwestują w sport?

* Jakie organizacje przodują w sprzedaży praw sponsoringowych?

Pozostało jeszcze 89% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Rafał Rusiecki

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.