Zakaz eksponowania alkoholu w witrynach sklepowych. Właściciele będą tracić koncesje

Czytaj dalej
Fot. pixabay.com
Izabela Krzewska

Zakaz eksponowania alkoholu w witrynach sklepowych. Właściciele będą tracić koncesje

Izabela Krzewska

Albo z witryn sklepów znikną trunki, albo właściciele będą tracić koncesje. Tak może być m.in. w Łomży. Przynajmniej teoretycznie.

- Do butelek po wódkach białych wleję wodę czystą, po „cytrynówce” - mętną z cytryną, a po brandy - herbatę. I będę „czysty” jak wódka - śmieje się jeden z właścicieli sklepu z alkoholami, który woli pozostać anonimowy.

Ten na pozór absurdalny pomysł może okazać się jednak skuteczny w ominięciu przepisów, zakazujących eksponowania w oknie wystawowym sklepów znaków towarowych napojów alkoholowych.

W artykule przeczytasz m.in.: jak z tym problemem radzą sobie władze w Białymstoku, Łomży i Suwałkach.

Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Izabela Krzewska

Socjolog z wykształcenia. Z zawodu - dziennikarz. W Gazecie Współczesnej pracuję od 2009 roku, a w niedługim czasie dołączyłam również do zespołu Kuriera Porannego. Od początku na łamach naszych dzienników i na portalach internetowych www.wspolczesna.pl i www.poranny.pl zajmuję się głównie tematyką prawną. Relacjonowanie ważnych procesów, sprawy kryminalne, wypadki, pożary, raporty  o przestępczości, historie z życia wzięte... To obszar dziennikarstwa, który - mam nadzieję - dostarcza moim Czytelnikom nie tylko wielu emocji, ale także wiedzy o zmieniających się przepisach prawnych i zagrożeniach dla ich bezpieczeństwa. Staram się, aby każdy materiał był rzetelny, zrozumiały, ale też sprawnie napisany. Bo nawet najbardziej niezwykła ludzka opowieść "blednie" pod nieciekawym piórem.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.