Fala zaginięć podlaskich nastolatków. Znikasz z domu na dwie doby i... zbierasz punkty

Czytaj dalej
Fot. 123rf.com
Izabela Krzewska

Fala zaginięć podlaskich nastolatków. Znikasz z domu na dwie doby i... zbierasz punkty

Izabela Krzewska

„Wyzwanie - 48 godzin“ to nowa, niebezpieczna gra, która pojawiła się w internecie. Tymczasem w ostatnich tygodniach podlaska policja notuje liczne zaginięcia nastolatków...Przypadek, czy kolejna groźna moda?

Czternastoletni Michał z Białegostoku zaginął w poprzedni piątek. Chłopiec wyszedł ze szkoły około godziny 14.30. Szczupły, wysoki nastolatek uśmiecha się ze zdjęć towarzyszących policyjnym komunikatom o zaginięciu i apelom o pomoc. Akcja miała szczęśliwy finał. Michał odnalazł się dokładnie dwie doby później - 5 listopada.

Dokładnie po dwóch dniach od zgłoszenia zaginięcia kontakt z rodziną nawiązała również 14-letnia Sylwia z wsi koło Goniądza. Dziewczyna 18 września w nocy wymknęła się ze swojego pokoju przez okno.

Z domu uciekła też 12-letnia Nika z Białegostoku. Dziewczynka zaginęła 27 października. Została odnaleziona 48 godzin później - 29 października.

W dalszej części artykułu:

  • dowiesz się na czym polega gra "Wyzwanie 48 godzin"
  • przeczytasz, co na temat zaginięć mówi podlaska policja
  • poznasz komentarz Agaty Niemczynowicz, terapeutki dzieci i młodzieży
  • dowiesz się, jakie jeszcze niebezpieczne gry były modne wsród nastolatków

 

Pozostało jeszcze 90% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Izabela Krzewska

W Gazecie Współczesnej pracuję od 2009 roku.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.wspolczesna.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.